piątek, 27 kwietnia 2012

Prolog.


   Taniec, alkohol, pocałunki, pot, seks, tracenie kontroli, co raz więcej dziewczyn na jedną noc ... I ja. Najbardziej pożądany przez kobiety jak i przez mężczyzn, w tym całym zapyziałym i zeszmaconym klubie.
   
   Wlałem w siebie kolejny mocny trunek, po czym podszedłem do mojej nowej koleżanki. Uwodziła mnie swoimi seksownymi kształtami; krągłe biodra, wielki biust ... Nie, tylko cycki. Chwyciłem ją w pasie i przyciągnąłem do siebie, wpychając język w jej usta. Zrozumiała o co mi chodzi, bo zaczęła rozpinać guziki od mojej koszuli.
- Nie tutaj – warknąłem, ciągnąc ją za sobą w kierunku toalet. Wchodząc do środka jednej z nich, od razu przycisnąłem niebieskooką do ściany ściągając z niej bluzkę. Tak naprawdę to nie wiem jaki ona ma kolor oczu, ale blondynki zazwyczaj mają niebieskie, więc zgaduję. No i co prawda śmierdzi tutaj jak w jakiejś oborze, ale pójdę wszędzie żeby zaliczyć taką dupę. Pozbawieni ciuchów, w przypływie namiętności i podniecenia, zacząłem ją posuwać. Z początku dość delikatnie, jednak po chwili pokazałem jej na co mnie stać. Prawdopodobnie nie będzie czuła swojej koleżanki po spotkaniu z panem Sykesem. Skończyłem. Ubrałem się i zanim zostawiłem ją samą, szepnąłem jej jeszcze:
- Byłaś zajebista, ale niestety nigdy się już nie spotkamy – musnąłem jej usta po czym wyszedłem z kibla, trzaskając drzwiami. Dzisiejszej nocy to już druga.

   Poprawiają swoje wspaniałe włosy, rozglądałem się za jakimś dobrym towarem. No Nathan, którą teraz zaliczamy ?



~ * ~

Jest o to i prolog. Mi się nie podoba, ale Gosia mówi co innego więc to tu wstawiłam :D. Ogólnie dopiero się rozkręcamy, a pomysł na opowiadanie mamy całkiem .. niemoralny XD . Mamy nadzieję że się wam spodoba :) 
A tutaj macie nasze Twittery, jeśli chcecie być powiadamiani o NN :)

~Weronika , @hiyaa_1D 
~Gosia , @xharrysmother








9 komentarzy:

  1. Normalnie, kocham <33
    Pisz szybko nastepny <33
    Weny :*

    P.S. Zapraszam do mnie :

    http://lovethewantedpeace.blogspot.com/

    http://czas-tak-szybko-przemija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest tak niemoralne, że aż to kocham!! ;D
    będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Zaskoczyłaś mnie ,ale pozytwnie! Fajny taki "nowy" Nathan ,który szuka tylko dziewczyn na jedną noc ,a później im mówi ,że już więcej się nie zobaczą:) Podoba mi się taki bad boy! :)
    Pisz szybko następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wierze Nathan jako skurwysyn :D
    Hahhaah tego jeszcze nie było ^^
    Niemoralne? Walić to ważne , że zajebiste pisz szybko rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiście w końcu widzieć bloga, gdzie autorki się nie ograniczają. Oby tak dalej! Ciekawie się zaczyna, czekam na następny. Dodajcie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ej! To jest zajebiste! xq Czekam na ciąg dalszy xq

    OdpowiedzUsuń
  7. co ja mogę powiedzieć, tylko : WOW. racja jest : niemoralny i bez ograniczeń, ale podoba mi się. i widząc po komentarzach innym też.♥
    czekam na rozdziały, bo ciekawie się zaczyna.

    POZDRAWIAM. ;-*

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahhahaha, jebłam '..I ja. Najbardziej pożądany przez kobiety jak i przez mężczyzn, w tym całym zapyziałym i zeszmaconym klubie.. ' :D

    OdpowiedzUsuń